درد

**شبا عکساتو می بوسمـــــ**

چکّه چکّه عشقــــــــ

درد

بی تو روی شونه هام پره درده

 

همه میگن اون دیگ بر نمیگرده

 

آخ که وقتی نیستی خونمون سرده

 

دنیای من رو پر از غصه کرده...گریه



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت18:18---6 تير 1395
سلام خیلی زیبــــــا بود بقیه شعرتونم از خودم بگم البته ببخشید هااا آخه شعرتون خیلی قشنگه
ولی دلم می گه که اون بر می گرده
چون قلبشو واسه خودش نشونه کرده
پس در انتظارت می مونه قلبم
تا دوباره بیایی و بگی می شه که برگردم؟
پاسخ: مختارید


مــــرِِِِِِیــــم
ساعت18:07---6 تير 1395
من خودم رو سمت چشمات هی کشیدم
کاش یه لحظه من به دستات میرسیدم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 5 تير 1395برچسب:, ساعت 19:16 توسط بی وفا